.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 به گزارش جارنیوز به نقل از ورزش3

کاکا، بازيساز برزيلي باشگاه رئال مادريد بعد از برد 2-5 تيمش مقابل آپوئل نيکوزيا در دور برگشت مرحله يک چهارم پاياني ليگ قهرمانان اروپا اعتماد به نفسش را بازيافته است.


 

این بازی ساز برزیلی در جریان این بازی گلی تماشایی را به ثمر رساند و نمایش خیره کننده ای به اجرا گذاشت. 

این درحالی است که کاکا از سال 2009 که از میلان به رئال پیوست، با مصدومیتهای متعددی دست و پنجه نرم می کرد و هرگز نتوانست مبدل به ستاره شماره یک رئال شود. امااو الان معتقد است که آماده است تا از پیراهن رئال دفاع کند. 

درپایان مسابقه 4شنبه شب برنابئو، کاکا به خبرنگاران گفت:« اعتماد به نفس من در حال بازگشت است. من در شوتهای از راه دور اعتماد به نفس کافی را نداشتم ولی در این بازی شجاعت شوت زدن را به دست آوردم. خوشحالم. چون درحال رشد و بهبودم و می توانم کارهای بیشتری انجام دهم؛ گل بزنم و پاس گل بدهم. هنوز رقابت زیادی باقی است. چون مهاجمان ما گلهای زیادی می زنند» 

کاکا در آستانه دیدار حساس تیمش درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ نسبت به خطر حرکات تهاجمی تیم باواریایی هشدار دادو گفت:« کسانی که در خط حمله بایرن بازی می کنند، بازیکنانی هستند که باید بیشترین وحشت را از آنها داشت. فرانک ریبری در بازی سه شنبه شب نمایش فوق العاده ای داشت و آرین روبن هم خیلی خوب بازی می کند. ماریو گومز هم که در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا 11 گل به ثمر رسانده. آنها تیم متعادلی هستند و ما باید کاملا مراقب باشیم.»




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: کاکا , باشگاه رئال مادريد , آث میلان , لیگ قهرمانان اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 608
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 17 فروردين 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی